Eerste verslag, luzon - Reisverslag uit Bocos, Filipijnen van vdven - WaarBenJij.nu Eerste verslag, luzon - Reisverslag uit Bocos, Filipijnen van vdven - WaarBenJij.nu

Eerste verslag, luzon

19 Februari 2017 | Filipijnen, Bocos

Vandaag, zondag, alweer de 3e dag op de Filippijnen. De 1e dag, de bruiloft, was fantastisch: prachtig weer, en temidden van een stralend bruidspaar beleefden we een typische Filippijnse bruiloft met veel zang, eten en drank, maar vooral de optredens en speeches waren indrukwekkend. Na de afterparty was de pijp echter helemaal leeg omdat we met een gigantische jetleg zaten. Na 12 uur slaap waren we weer boven Jan en de rustdag gebruikten we om te chillen. Te voet naar een winkelcentrum en inmiddels was het hard gaan regenen dus bleven we daar maar een beetje plekken. Na de bui met 4 tricycles terug naar ons hotel. Beetje lamballen rond het zwembad, drinken, dobbelen en klieren en toen weer op tijd naar bed want om 5 uur 's ochtends stond de bus klaar om ons naar Banaue te brengen. Het werd een tocht van 11 uur en het was weer niet zo'n best weer. Inmiddels zijn we bij Tony's Homestay aangekomen: een zeer interessant onderkomen maar daarover later meer.

• 19 Februari 2017 - 19:04

Joke:

Mooi dat we zo een beetje op de hoogte blijven. We hebben al veel foto's langs zien komen via facebook van de bruiloft en dat zag er prachtig uit. Geniet van deze super-vakantie met zijn allen!!!!